Відкриті уроки

Open lesson - 2018 year

Тема: CINEMA AND FILMS. CINEMATOGRAPHY.

Практична мета заняття: 

- практикувати студентів у читанні тексту з добуванням детальної інформації;
- активізувати тематичну лексику  в усному мовленні студентів у діалогічній і монологічній формі в процесі розвитку іншомовної комунікативній компетенції;
- формувати готовність студентів до спілкування, навчати робити висновки з прочитаного тексту;
- формувати навички діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу без опори;
- удосконалювати навички групової роботи з текстом;
Освітня мета заняття:
- поглибити соціокультурні знання студентів про країну, мова якої вивчається; 
- поширити картину світогляду студента знаннями про історію виникнення, роботу та розвиток кіно і телебачення.
      -   націлити студентів на  виявлення впливу кіноіндустрії на сучасне життя.
Розвивальна мета заняття:
- розвивати фонематичний та інтонаційний слух;
- розвивати уміння і навички студентів засобами вивченого іншомовного матеріалу виражати своє відношення до проглянутих фільмів і до різних жанрів кіномистецтва;
- розвивати мовні здібності студентів;
- розвивати гнучкість інтонаційного апарату;
- розвивати обсяг оперативної та довготривалої пам’яті;
Виховна мета заняття: 
- прищеплювати студентам сталий інтерес до навчання;
- залучати студентів до висот кіномистецтва як одній з активних форм проведення вільного часу з користю;
- виховувати почуття причетності до мистецтва та  більш глибоке усвідомлення своєї культури.
- виховувати у студентів добре, уважне ставлення один до одного та толерантне відношення до оточуючих;
Студенти повинні знати:  назви жанрів фільмів; професії, які пов’язані з кіноіндустрією; правила складання  сінквейну.  
Студенти повинні вміти: читати і розуміти  текст,  поділитись враженнями від   ігрового фільму.
Тип заняття: практичне
Форми проведення: інтерактивна бесіда, обмін думками, парна і індивідуальна робота.
Обладнання заняття: 
- магнітофон,  мультимедійна система для презентації матеріалу заняття, відеозапис уривку фільму,  аудіо запис пісні до кінофільму «Титанік» My Heart Will Go On,    лексичні та граматичні картки і таблиця, робочий лист студента, презентація Power Point.

Хід заняття. 

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. 

         Aim               1.1 Повідомлення теми та мети заняття.

    T:  The headline of our lesson is cinema and films, which are popular nowadays.  Today we are to decide what influence on our opinion on the film. How do you get your own vision of the film?

No doubt, we can call the 20th century the century of film making. Cinema and TV films have become an important part of our lives. At our lesson we'll remember the history of cinematography, speak about different genres of films and how cinema influences people's life.

Hope you’ll be active, helpful and supportive in our today’s work. By the end of the lesson you’ll be able to write an assay about your favorite film.

Warm-up     1.2 Уведення в іншомовну атмосферу.

T: Revising the pronunciation drill. Mind the sounds.

 “Cinematography is writing with images in movement and with sounds.” 

 ― Robert Bresson

I like movies where you can come back and re-watch them and admire the cinematography 25 years later.

― Rob Zombie

2. Основна частина заняття.

Check on homework             2.1 Контроль домашнього завдання.

Brainstorm activity.               2.2 Речова зарядка

Listening Comprehension    2.3 Аудіювання.  (“The history of Cinema ”)

Reading.                                 2.4 Пред’явлення текстy для читання  Now Showing

Speaking practice.                2.6  Практика усного непідготовленого мовлення (Рольова гра) 

3. Заключна частина заняття.

          Summarizing questions/ Home-task.      3.1Контрольні питання/ Домашнє завдання

         Summarizing.                                            3.2Підбиття підсумків.



















Open lesson - 2017 year

Тема: SPORT IN OUR LIFE.

Мета:
Практична: практикувати активний словник теми, ввести нові лексичні одиниці, вчити їх правильно артикулювати, розвивати вміння учнів                                    логічно та послідовно викладати власні думки іноземною мовою, розширити знання учнів про спорт США , Великобританії  та України.
Освітня: тренувати навички роботи з текстом, поглибити знання учнів про види спорту, традиції країни, мова якої вивчається, розвивати самостійне мислення, ініціативність, бажання до пізнання нового.
Розвиваюча: розвивати автентичний слух, пам’ять, увагу, логічне мислення, уяву, творчість, навички вимови, читання, розвивати зв’язне діалогічне мовлення.
Виховна: виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, до занять спортом, дотримання правил здорового способу життя.
Тип уроку: нестандартний урок – урок змагання
Обладнання: мультимедійна дошка ( телевізор), презентація до уроку, картки із завданнями, картинки із зображенням видів спорту.
Motto of the competition:                        “A sound mind in a sound body”
(«В здоровому тілі – здоровий дух»)


























Presentation

Open lesson - 2016 year

Communication technology




Немає коментарів:

Дописати коментар